دل نوشته3
تاريخ : سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, | 20:9 | نویسنده : MILAD

 تو به من می گفتی: 

«دل تو با دل من همپا نیست» ... 
تو نمی دانستی 
دل من ... 
از غم دیدار تو با آن دگری ... 
می لنگد...! 


 


ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ 


این روزها هرکی منو میبینه میگه: 
وااااااااااااایییییی.....خوش به حالت چقدر لاغر شدی... 
رمز موفقیتت چی بوده؟؟؟؟؟ 
من فقط لبخند میزنم و تو دلم 
هیچی فقط یه مدت بازیچه شدن... 

 

ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ 


خاطرات را باید سطل سطل از چاه زندگی بیرون کشید 
خاطرات نه سر دارند؛ نه ته ! 
بی هوا می آیند تا خفه ات کنند 
میرسند گاهی وسط یک فکر 
گاهی وسط یک خیابان 
... ... و گاهی حتی وسط یک صحبت 
سردت می کنند؛ رگ خوابت را بلدند! 
زمینت میزنند ... 
خاطرات تمام نمی شوند 
تمامت می کنند ... !!! 

ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ ..ــــ .. ــــ 


من خوبم 
روزهام می گذرند 
صبح بیدار میشوم به خواب شب قبل فکر می کنم... 
لبخند می زنم 
به تو فکر می کنم 
... ... 
به خاطره هایمان... 
هر روز امسال را با روزهای سال قبل مقایسه می کنم... 
لبخند می زنم و تو را می بینم که در دریای افکارم غرق می شوی 
... 
شب است ٰ 
به بالین می روم آنقدر به تو فکر می کنم تا بیداری از رو برود 
... 
امروز روز تازه ایست 
من خوبم 
روزهایم می گذرند و من هنوز لبخند می زنم 

... 
این از احوال من بود که پرسیده بودی! 
اگه سوال دیگه ای هم داری بپرس 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت