نامه یه پسر بچه 9 ساله به دوست دخترش
تاريخ : چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, | 14:47 | نویسنده : MILAD

 نامه عاشقانه يك پسر 9 ساله به دوست دخترش www.irooniboys.blogfa.com

 

نظر یادن نره وگرنه از این پست های جذاب دیگه نمی زاریم



نظرات شما عزیزان:

Abozar
ساعت22:54---19 فروردين 1391
سلام دوستم ... من از وبلاگ خودکشی هستم ... وبلاگت رو یه دید زدم مطالب خوبه فقط به نظرم باید مرتب تر باشه...
گفتی مشتاق تبادل لینک هم هستی ... پس لطفا" من رو با اسم "خودکشی" لینک کن بعد پیغام بده تا لینکت کنم هم چنین میتونی از تبادل لینک خودکار استفاده کنی... کوچیک شما ابوذر...
http://suicide.loxblog.com/


bahar love.ly
ساعت18:44---19 فروردين 1391
سلام.مرسی از حظورپرمهرت توی وبلاگم.مایه ی خوشحالیه واسه من
از اینکه از وبم خوشت اومد خوشحال شدم.درضمن دلنوشته های وبم بیشترش دلنوشته های خودمه یعنی حرفای ذهن پراز درگیریه منه
آخه ذهنم فراتر از خودم میره
خلاصه مرسی که به وبم سرزدی بازم سر بزن


Ali
ساعت11:25---18 فروردين 1391
سلام
مرسی از حضورت
وبت جالب و متنوعه ، لينكت كردم
منم بلينك لطفا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت