مکالمه عاشقانه زیبا بین یه دختر و پسر !
تاريخ : چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, | 15:4 | نویسنده : MILAD

 روزی دختری از پسری که عاشقش بود پرسید …

چرا مرا دوست داری …؟
چرا عاشقم هستی …؟

پسر گفت …:
نمی توانم دلیل خاصی را بگویم اما از اعماق قلبم دوستت دارم …
دختر گفت …:
وقتی نمی توانی دلیلی برای دوست داشتن پیدا کنی چگونه می توانی بگویی عاشقم هستی .!.!.؟

مکالمه زیبای عاشقانه یه دختر و پسر !


پسر گفت… :
واقعا دلیلش را نمی دانم اما می توانم ثابت کنم که دوستت دارم …
دختر گفت …:
اثبات.!.!.؟
نه من فقط دلیل عشقت را می خواهم …
شوهر دوستم به راحتی دلیل دوست داشتنش را برای او توضیح می دهد…
اما تو نمی توانی این کار را بکنی …
پسر گفت …:
خوب …
من تو رو دوست دارم …
چون …
زیبا هستی…
چون…
صدای تو گیراست …
چون…
جذاب و دوست داشتنی هستی…
چون …
باملاحظه و بافکر هستی …
چون …
به من توجه و محبت می کنی …
تو را به خاطر لبخندت …
دوست دارم …
به خاطر تمامی حرکاتت…
دوست دارم …
دختر از سخنان پسر بسیار خشنود شد …
چند روز بعد …
دختر تصادف کرد و به کما رفت…
پسر نامه ای را کنار تخت او گذاشت…
نامه بدین شرح بود …:
عزیز دلم …
تو رو به خاطر صدای گیرایت دوست دارم …
اکنون دیگر حرف نمی زنی …
پس نمی توانم دوستت داشته باشم …
دوستت دارم …
چون به من توجه و محبت می کنی …
چون اکنون قادر به محبت کردن به من نیستی…
نمی توانم دوستت داشته باشم…
تو را به خاطر لبخندت و تمامی حرکاتت دوست دارم …
آیا اکنون می توانی بخندی …؟
می توانی هیچ حرکتی بکنی …؟
پس دوستت ندارم …
اگر عشق احتیاج به دلیل داشته باشد…
در زمان هایی مثل الان…
هیچ دلیلی برای دوست داشتنت ندارم…
آیا عشق واقعا به دلیل نیاز دار…؟
نه هرگز…
و من هنوز دوستت دارم …


نظرات شما عزیزان:

nilofar
ساعت14:23---27 فروردين 1391
salam milad jan mersi ke be web ma sar omadi khoshhal misham dobare sar bezani mersi

alireza
ساعت21:32---19 فروردين 1391
سلام میلاد جان
معذرت سرم شلوغه
ببخشید مرسی که سر زدی


♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
ساعت21:30---19 فروردين 1391
کاش میدانستی ی که برای بدست آوردن محبتت حاضر است تنش را به تو بسپارد فاحشه نیست...و آن که به خاطر به دنبال کشاندنت تنش را از تو میدزدد باکره نیست...من به فاحشه بودن ذهن زنان باکره و باکره بودن ذهن زنان فاحشه ایمان آوردم.!!!؟؟؟؟
سلام.مرسی.منو با اسم وبم بلینک منم تو رو میلینکم


m
ساعت21:28---18 فروردين 1391
سلام این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

sepideh
ساعت12:34---17 فروردين 1391
دڪتر شریعتـے:

خواستم بگويم، ڪه فاطمه دختر محمد است.

ديدم ڪه فاطمه نيست.

خواستم بگويم، ڪه فاطمه همسر علـے است.

ديدم ڪه فاطمه نيست.

خواستم بگويم، ڪه فاطمه مادر حسنَيــטּ است.

ديدم ڪه فاطمه نيست.

خواستم بگويم، ڪه فاطمه مادر زينب است.

باز ديدم ڪه فاطمه نيست.

نه، اين‌ها همه هست و اين همه فاطمه نيست.

«فاطمه، فاطمه است»

بـے فاطمه شدنماטּ تسلیت...


bina
ساعت18:59---16 فروردين 1391
salam milad jooni webloget kheili bahale linkidamet to ham belink

فرشتهـ
ساعت16:12---16 فروردين 1391
سلامـ
وبلاگـ قشنگیـ داریـ
بهـ وبـ منمـ سر یزنـ
عضو خبرنامهـ شو تا آپایـ بعدیو بتـ خبر بدمـ
لینکمـ شدیـ
تو نظر سنجیمـ شرکتـ کنـ
بدو منتظرمـ
فعلا...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت