استاد
تاريخ : چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, | 13:57 | نویسنده : MILAD

  دانشجوی عزیز،
وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم، چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !
.
.
.
دوستدار تو،
استاد



نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت16:17---15 ارديبهشت 1391


farzane
ساعت23:47---6 ارديبهشت 1391
bahal bud

گیسو
ساعت15:42---4 ارديبهشت 1391
سلام عزیز وبت خیلی باحاله من لینکت کردم تو هم منو بلینک

dokhtare tanhaeeha
ساعت18:36---30 فروردين 1391
salam ,vayyyyyyyy ke cheghadr webet bahalo jaleb e ,be webe bandeam ye sari bezan.movaffagh bashi byeeeeeeeeee

sepideh
ساعت16:54---30 فروردين 1391


فرناز
ساعت22:55---28 فروردين 1391
وااااي ديوونه‏!ميلادم نميدونم جيبكم‏!تو نبايد رودتصميم بكيري باي دلت ايندت وسطه -توخيلي جيزاروراجب من نميدوني‏!شايداوني نباشم كه ميخواي‏!‏‏!‏‏!ديونه شدي؟

ناشناس
ساعت17:37---28 فروردين 1391
این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.


آجي نازنين
ساعت20:37---27 فروردين 1391
*.
.•*..*•.ســــــلام ....
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*چطوری عزیز؟
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*.من آپمممممممممم.•*..*•. .•*..*•. .
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. اگه مایل بودی بیا ببین
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.شاد باشی مهربون
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. آرزومند آرزوهــــای قشنگت
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..بای .•*.*.•*.*
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..
.•*..*•. .
.•*..


صادق
ساعت19:21---26 فروردين 1391
سلام
بابا شاگردا این روزا اپدیت شدند....
طفلکیا این استاد هااا
چه می کشند ازمااا
باعث خوشحالی است حضور گرمتان
منتظرم...


سحر
ساعت15:44---25 فروردين 1391
قالب جديد مبارك

SOHA
ساعت12:43---25 فروردين 1391
سلام وبت خیلی قشنگه به قول خودت بابا ایول.لینکت میکنم لینکم کن. بای

حسین
ساعت9:47---25 فروردين 1391
سلام ممنون که به من سر زدید شمارا لینک کردم
و منو با اسم دل شکسته ها بیان تو لینک کن ممنون؟


mahsa
ساعت9:20---25 فروردين 1391
آره تبادل لينک مي کنم منوبلينک بعدخبرم کن تالينکت کنم

ایمان
ساعت7:15---25 فروردين 1391
سلام دوست عزیز شما هم وبلاگه جالبی دارید من شما رو لینک کردم شما هم لطفا مارو لینک کن

parsa
ساعت20:56---24 فروردين 1391
وب تو هم قشنگه منو با عنوان عشق و آتیش لینک کن من لینکت میکنم

zbz
ساعت20:30---24 فروردين 1391
منو با عنوان رپ فارسی و ادرس www.zbz.loxblog.com لینک کن بعد بیا بگو با چه عنوانی لینکت کنم

faezeh
ساعت20:01---24 فروردين 1391
سلام مرسي وب تو هم خيلي جالبه!
پايه تبادل لينك هم هستم
فقط بگو با چه عنواني لينكت كنم؟
منم با عنوان mixed up.....درهم برهم لينك كن!
باي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت