سرنوشته ادم عاشق
تاريخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, | 22:15 | نویسنده :

یه روزعشق وحسادت ودیوونگی باهم قایم موشک بازی میکردن بعدفضولی حسادت روپیداکردحسادت از روی حسودیش به دیوونگی میگه عشق پشت گل سرخ قایم شده

دیوونگی خاری رو برمیداره وبه طرفه عشق پرتاب میکنه

وعشق برای همیشه کورمیشه

دیوونگی قول میده تااخرعمرش پیش عشق بمونه وتنهاش نزاره وقول میده جای چشم های عشق باشه برای همینه هرکی عاشق میشه دیونست

 

عشقه من دیوونتم........



نظرات شما عزیزان:

پسر دلشکسته و تنها
ساعت22:17---18 ارديبهشت 1391
درخيــــــــــــال ديگري مـي رفتـــــــــــ





ومــــــــــــــن







چه عاشـــــــقانه كاســـــــه آب پشت سرش خالي





ميـــــــــكردمـ !!!



پرواز پروانه خیال من
ساعت12:29---6 ارديبهشت 1391
لینک شدین

amirmohammad
ساعت18:59---5 ارديبهشت 1391
Man farz ro barin migiram ke nargesiii

Besiaaar ghashaang booooood

Khaste nabashi ASHEGH


peyman
ساعت0:10---5 ارديبهشت 1391
در دنیایی که برای یک تکه سیب،تمام بهشتیان زمین گیر شده اند, عدالت انتظار غریبی است ...

وبلاگ خوبی داری میلاد جون


پرواز پروانه خیال من
ساعت21:19---4 ارديبهشت 1391
سلام ممنون ک ب وبلاگم اومدین
من با تبادل لینک موافقم...


hamraz
ساعت20:23---4 ارديبهشت 1391
salam mamnon ke sar zadi,movafegham ba tabadol link
shad bashi....


سروش
ساعت19:52---4 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم مرسی که بهم سرزدی من شمارو لینک کردم دوست داشتی منو لینک کن
مرسی:سروش


بهار
ساعت16:54---4 ارديبهشت 1391
سلام
لینک شدی


موج دریا
ساعت15:56---4 ارديبهشت 1391
سلام
اره؛منم سوال بنیامینو دارم
شما میلاد هستین یا نرگس؟


benyamin
ساعت13:59---4 ارديبهشت 1391
سلام بالاخره شما میلاد هستی یا نرگس؟

پروین
ساعت10:09---4 ارديبهشت 1391

چه سخت ..
هم زمستان باشد !
هم ابر باشد !.....هم باران باشد ..!
هم خیابان ِ خیس باشد ..
امـــــا..
... ... نه تـــــو باشی ..
نه دستی برای فشردن باشد !..
نه پایی برای قدم زدن باشد و ..
نه نگاهـــی برای زل زدن...!!


*************************


سلام دوست گلم
خوشحال شدم بهم سر زدی
بازم منتظر حضورت هستم ...


هانیه
ساعت0:17---4 ارديبهشت 1391
سلام
اومدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت