دوستت دارم....
تاريخ : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391برچسب:, | 20:51 | نویسنده :

بادلی شکسته توی کوچه های بی عبور که انگارکوه غصه رو روی دلم گذاشته وحتی خنده رولبم هم ازلبم گرفته نمیدونم چرا نمی تونم گریه کنم اما توی شبهای سردزیرستاره های اسمون بااحترام به عشق باز در انتظارت میسوزم ومیسازم که عاشقانه سرسپرده ات باشم وباز از ته دل بگویم دوستت دارم.....



نظرات شما عزیزان:

amirmohammad
ساعت19:01---5 ارديبهشت 1391
Va che zibaast ESHGH

alireza
ساعت10:18---5 ارديبهشت 1391
سلام میلاد جان مرسی
تو هم داری پیش رفت میکنی
واسم دعا کن و به من سر بزن
منتظرم


افسانه
ساعت0:24---5 ارديبهشت 1391
راستي خوشحال ميشم عضو سايت ماباشي وبياي توگروهمون
http://downloadtak2012.rzb.ir


افسانه
ساعت0:21---5 ارديبهشت 1391
سلام خوبي خيليييي مطلب قشنگي بود وبتم خيلي عاليه ممنون كه بهم سرزدي لينك كردمتون من خوشحال ميشم شمام لينك كني

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت