تو....
تاريخ : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, | 21:18 | نویسنده :

تنهابرای تو وبرای قلب مهربان تومی نویسم که اولین عشق بی انتهای

من هستی.ای بهانه زندگی ام و ای کلمه ی عشق ومحبت.

چشمانت یاداورزیباترین هدیه الهی به من است عزیزم

تولایق زیباترین جملات هستی

اما افسوس جمله ای دروصف تونیافتم

خیلی دوست داررررررررررممممممممممم.....



نظرات شما عزیزان:

سوگند
ساعت13:23---13 ارديبهشت 1391
شرط دل دادن ؟ دل گرفتنه ، وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل .
سلام.آپم.بدو بیا.نظرهم بده.منتظرم


مهشاد
ساعت13:55---12 ارديبهشت 1391
سلام وب خوبی داری به منم سر بزن

مونا
ساعت11:33---9 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیزم
دوست مجازی دوست بی روح و جسم نیست انسانی پر از احساس و فهم است ، دیده نمی شود ولی احساس که می شود ، می توان با تمام وجود شادی ها ، نگرانی ها و دلواپسی هایش را حس کرد . این کامنت را برای تمام وبلاگهای مورد علاقه ام کپی می کنم و احساسم را به این نوع دوستی به تمام دوستان مجازی می گویم
www.xiafat.com


سکوت(سمیه)
ساعت11:15---9 ارديبهشت 1391
من لینکتون کردم

سکوت(سمیه)
ساعت11:11---9 ارديبهشت 1391
سلام خوبی وبلاگه شما هم خیلی خوبه حتما موافق تبادل لینک هستم خوشحال میشم

maryam
ساعت13:53---8 ارديبهشت 1391
slm linki mituni mano ba esm vebam link koni

soltanimahdi
ساعت21:55---7 ارديبهشت 1391
مردم شهری که همه درآن میلنگند به کسی که راست راه میرود میخندند!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت