عاشق تو بودن واسم افتخاره
تاريخ : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, | 17:52 | نویسنده : MILAD

 عاشق تو بودن واسم افتخاره

عاشق تو بودن برام افتخاره
اگه تو نباشی دلم بی قراره
دلم بی قراره واسه با تو بودن
می خوام که دستات و بگیرم دوباره
ستاره ی من شو تو شبای سردم
نیستی که ببینی چقدر پر دردم
کجایی عزیزم دنبالت بگردم   بی تو تک و تنهام چاره ای ندارم
از غم نبودت همیشه بیمارم
تو خاطراتم باش تو من و باور کن
حیف که دیگه نیستی
اینجا با من سر کن



نظرات شما عزیزان:

ghamin
ساعت10:29---28 ارديبهشت 1391
همه مطالبتون زیباست
نمیدونم واسه کدوم نظر بدم


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت17:58---21 ارديبهشت 1391
سلام وب قشنگى دارى ، از مطالبت معلومه توهم عشقو تجربه كردى
راستش من يه گروهى تشكيل دادم بنام "دلباختگان" بيا تو وبم و عقايدمو بخون و اگه دوست داشتى عضو شو . متشكرم ، سامان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت