با تو ام ای خدای مهربانم
تاريخ : یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:, | 20:49 | نویسنده : MILAD

 با تو ام....

با توام ای خدای مهربانم!
تویی که حرفهایم را می خوانی ،می فهمی
و عشق را در قلبم فرو نشاندی
به من بگو!
دلتنگیت را در کجای دل زمین دفن کنم
تا اینگونه پریشان حال دیدنت نباشم
طوفان غم را چگونه از دریای دلم دور سازم
تا به ساحل آرامشت برسمنمیدانم!
دلم از جدایی بیزار است و طاقتی برایم نمانده ،
سکوتم از هر فریادی سهمگین تر شده
و عشق تو در رگهایم
نسبت به دیروز جاری تر...
دلم نمیخواهد دیگر به انتظار بنشینم عشق را زنده نگه می دارم ،
و فاصله ها را برای دیدنت در هم می شکنم ،
ندیدن هایت را آویزه گوش زمان می کنم ،
تا به او بفهمانم
که روزگار همیشه اینطور نمی ماند
و آسمان نگاهم
برای باری دیگر ابری نمی شود
چرا که لحظه دیدارت نزدیک خواهد بود



نظرات شما عزیزان:

sepideh
ساعت17:35---25 ارديبهشت 1391
عاقلانه انتخاب کن تا عاشقانه زندگـی کنی

چون اگر عاشقانه انتخاب کنی عاجزانه زندگـی می کنی . . .


alireza
ساعت16:19---25 ارديبهشت 1391
سلام داداشم چطوری
امیدوارم خوب باشی و درس خون
1 سر بزن و ببخش که سر نزدم


malihe
ساعت10:21---25 ارديبهشت 1391
Linket kardam
bazam be man sar bezan
montazeretam


باران
ساعت22:42---24 ارديبهشت 1391
این روزها جای خالی " تـو " را با عروسکی پر می کنم...

همانند توست ...

مرا " دوست ندارد "، احساس ندارد

! اما هر چه هست " دل شـکـســتـن " بلد نیست ...



بهم سر بزن منتظرم


maliheاگر عشق نبود...
ساعت21:55---24 ارديبهشت 1391
پيچــک نگــاهــم
دزدانــه تــا پشــت پنجــره ي
اتــاق تــو بــالا آمــده!
بــه کجــا خيــره شــده‌اي؟!
بــاران کــه بگيــرد
تمــام پنجــره پــر از پيچــک خــواهــد بــود . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت