خودت رو به من عادت نده
تاريخ : پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, | 19:37 | نویسنده : MILAD

 خـود را به من عادت نده مـن مثـل هرکس نیستـم

خـــود را به من عادت نده مــــن مثــل هرکــس نیستـم
یک روز هستم پـــــیش تو یک روز دیـــگر نیستــــــم
از من مخواه عاشـق شدن عاشقـــی سرابی بیش نیست
آن کس که از مـن ساختند جزسایه ایی ازخویش نیست
هرگــز بـرایــــم دل مـــده چشمــــــان خود را تر نکـن
این وضع پـــر آشوب من آشفتــــــه و بـدتــــــر نکـــن
هرگــــز نگویی خواهمت من دوســــــــتت دارم هنـوز
تو حیف هستی نازنیــــــن در پای بی مهـــــــرم نسـوز
سر مستـــی و دلـــــدادگی ازمن گذشتس خستـه ام



من از عمق رفاقت ها، من از لطف صـداقت ها، من از بازی نور در سینه بی قلب ظلمت ها نمی ترسم، من از حرف جــــدایی ها، مرگ آشنایی ها، من از میلاد تلخ بی وفــــــــایی ها می ترسم.
من از پروانــه بودن ها، من از دیــوانه بودن ها، من از بـازی یک شعلهٔ سوزنده که آتش زده بر دامان پروانه نمی ترسم، من از هیچ بودن ها، از عشـــــــق نداشتن ها، از بی کسی و خلوت انسانها می ترسم

 



نظرات شما عزیزان:

♀★•★♥lOvE♥★•★♀
ساعت18:22---8 خرداد 1391
سلااااااااااااام دوست گلم خوبی عزیزم ؟ جیگرم من ادرس وب قبلیم حذف شده و به این ادرس منتقل شده http://love_barred.loxblog.com
اگه زحمت بکشی ادرس قبلی رو با این ادرس جدید عوض کنی یه دنیا ممنونت میشم راستی دوس دارم به جمع ما تو چت روم زیبا و صمیمی شاه چت بپیوندی بیا و با اومدنت خوشحالم کن اینم ادرس چت روم http:/shahchat.ir
فعلا بای تا های عسلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت