برای تویی که قلبم را شکستی می نویسم
تاريخ : سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, | 10:44 | نویسنده : MILAD

 ای بهترین آرزو خدا تورو به من داد

برای تویی که قلبم را شکستی می نویسم : تویی که خاطراتت تنها امید زیستن برای من است « همچنان دوستت دارم » می دانم که تو هیچگاه این جمله را درک نخواهی کرد اما نمی دانم چرا شاید تو هنوز وسعت عشق مرا در نیافته ای شاید تو هنوز نمیدانی که من چگونه دوستت دارم یادم می آید که می گفتی ساده باش حال ساده می گویم :« دوستت دارم »    اگه همديگرو دوست داريد ، به هم بگيد ، خجالت نکشيد ،         عشق رو از هم دريغ نکنيد ،            خودتون و پشت القاب و اسامی مخفی نکنيد          ، منتظر طرف مقابل نباشيد،        شايد اون از شما خجالتی تر و عاشق تر باشه!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت