زندگی با طعم استفراغ!
تاريخ : چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, | 23:47 | نویسنده : MILAD

 زندگی با طعم استفراق

 جدا میگم حالم از خودم به هم می خوره. زندگی لجنی به هم زدم. اینقدر کثیف که دارم خفه میشم. احساس می کنم اصلا جنبه نعمت های خدارو ندارم. سوء استفاده کامل و کردم از همه نعمتایی که بهم داد... گمراه شدن خیلی آسونه می دونم... ولی فکر نمی کردم آدم اینقدر با سرعت بره توش و اینجوری غرق شه. خدایا کمکم کن قوی تر بشم و اراده ام بیشتر شه خودم و کنترل کنم!  من که تا الان همه ارو مقصر می کردم و خودم پاکترین فرد می دونستم دیدم خودمم همچین آدم گلی نیستم. وقتی بهم میگن حاجی و سید بیشتر زورم میگیره!  دوست دارم بیارم بالا تمام این چند مدت اخیر رو! زندگی بدون عبادت خدا کم شدن نورش تو زندگی اتاق نم و لجن زده ای بیشتر نیست!    خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا....پی نوشت: نمی دونم چرا.... ولی اعتقاد دارم من و دوستم داری که خواستی بهم بفهمونی پاک بودن چه نعمتی بود که من قدرش و ندونستم!پی نوشت: قالب سایت عوض شده... اگر مشکلی داشتید بگید تا بهتون بگم چیکار کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت