خدا چرا دل من و شکستن؟!
تاريخ : چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, | 23:52 | نویسنده : MILAD

 خدا چرا؟؟؟؟؟

خدا چرا...؟!    دل من و شکستن؟!
چرا دست های عشقم و به زندگی نبستن؟!
دارم می سوزم
                   چرا رها کردی میون راه ها؟!  می خوام بمیرم ولی بی گناهم.
دارم می سوزم
                                       بزار بسوزم...!نمی دونم تا حالا فیلم لیلی مجنون و دیدید یا نه!  یه تیکه اش هست که یه آهنگ رو با متن شعر بالا می خونه. من خیلی ازش خوشم اومد. آهنگش رو گذاشتم تو ادامه مطلب اگه دوست داشتید می تونید دانلود کنید.دانلود آهنگ                           حجم 1054 K                    فرمت Mp3



نظرات شما عزیزان:

zanyar
ساعت7:12---13 خرداد 1391
ببخش اقا ميلاد اين بار ديگه لينك شدي ميتوني نگاه كني

hasti
ساعت18:20---12 خرداد 1391
سلام اين پيام امروز تو وبلاگم اومد....بخونش مال من نيست....منم بهش عمل كردم تورو به امام زمان بخونش....دختري از خوزستانم كه پزشكان از علاجم نا اميد شدند شبي حضرت زينب اومد به خوابم آب در گلويم ريخت شفا پيدا كردم ازم خواست اينو به 20 نفر بگم....اين پيام به دست كارمندي افتاد اعتقاد نداشت كارشو از دست داد...مردي اعتقادداشت 20 ميليون به دست آورد..به دست كسه ديگري رسيد عمل نكرد پسرشو از دست داد....اگه به حضرت زينب اعتقا داري اين پيامو براي 20 نفر بفرست 20روز ديگه منتظر معجزه باش

سوگند
ساعت18:20---12 خرداد 1391
سلام.مرسی از تعریفت.اما میلاد خان انگار یادت رفته قبلا تبادل لینک کردیم که دوباره میگی پایه تبادل لینکم یانه!

zanyar
ساعت20:56---11 خرداد 1391
سلام دوست عزيز خوشحال شدم كه به وب من سر زدي من لينكت كردم تو هم ميتوني لينك كني

z
ساعت20:54---11 خرداد 1391
سلام دوست عزيز خوشحال شدم كه به وب من سر زدي من لينكت كردم تو هم ميتوني لينك كني

آرزو
ساعت18:42---11 خرداد 1391
لينكيدمت اگه خواستي منو با اسم عاشق،معشوق بلينك
ممنون

باي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت