عشق من، دلم برایت تنگ می شود
تاريخ : جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, | 13:41 | نویسنده : MILAD


دلم برایت تنگ می شود

دلم برایت تنگ می شود
گرچه اینجا نیستی
هر جا می روم
یا هر كار می كنم
صورت تو را در خیال می بینم
و دلم برایت تنگ می شود
دلم برای همه چیز گفتن با تو تنگ می شود
دلم برای همه چیز نشان دادن به تو تنگ می شود
دلم برای چشم هایمان تنگ می شود كه
پنهانی به هم دل می دادند
دلم برای نوازشت تنگ می شود
دلم برای هیجانی كه با هم داشتیم تنگ می شود
دلم برای همه چیزهایی كه با هم سهیم بودیم تنگ می شود



دلتنگی برای تو را دوست ندارم
احساس سرد و تنهایی است
كاش می توانستم با تو باشم
همین حالا
تا گرمای عشق ما
برف های زمستان را آب كند
اما چون نمی توانم
همین حالا با تو باشم
ناچارم به رویای زمانی كه
دوباره با هم خواهیم بود
قانع باشم.
همیشه با تو

---------------  پی نوشت  ------------- 

سر به هوا نیستــــم
امــــا
همیشـــــه چشــــم به آسمان دارم
حال عجیبـــی ست
دیدن ِ همان آسمان که
شاید "تـــــو"
دقایقی پیش
به آن نگاه کـــرده ای...!!!


نظرات شما عزیزان:

nika
ساعت16:56---24 خرداد 1391
سلام وبلاگت قشنگه و پر محتوا دوست داشتی به منم سر بزن مرسی

hadis
ساعت20:22---23 خرداد 1391
س بهم سر بزننننننننننننننننننن.

hadis
ساعت20:10---23 خرداد 1391
س وبت زیبا بود به منم سر بزن واین مطلبتو دوست داشتم.

hadis
ساعت20:08---23 خرداد 1391
س وبت زیبا بود به منم سر بزن واین مطلبتو دوست داشتم.

hadis
ساعت20:08---23 خرداد 1391
س وبت زیبا بود به منم سر بزن واین مطلبتو دوست داشتم.

bina
ساعت20:17---20 خرداد 1391
زیبا بود

سحر
ساعت14:29---19 خرداد 1391
قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت