تاريخ : پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, | 22:3 | نویسنده : MILAD

 

اگرکسی واقعا کسی رو دوست داشته باشد بیشتر از اینکه بهت بگه دوست دارم میگه مواظب خودت باش...پس مواظب خودت باش

ردپایم بی صداست عشق من بی انتهاست... ردپای اشکهایم را بگیر تا بدانی خانه عاشق کجاست

ای عشق اول و آخر من دیگر ندارم توان من میرومو 
تو بمان با دیگران

تصویر عاشقانه

سعی کن اگه از کس دیگری شکست عشقی خوردی ، از من انتقامش رو نگیری

تصویر عاشقانه

دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند

تصویر عاشقانه

بودنت را پوستی کن بر گرد هسته ی ایمانت! هستی شو، هست شو!همه حباب مباش! در دل تاریکت شعله را برافروز،بتاب.
دوستش دارم خدایا…


نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت22:06---11 اسفند 1390
سلام...وبلاگ خوبی داری.خوشحال میشم که به وبلاگ منم سر بزنی و نظر بدی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت