عشق یا گـــــناه
تاريخ : جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, | 18:33 | نویسنده : MILAD

   امروز برایت اینگونه دعا کردم :

خدایا به جز خودت به دیگری واگذارش نکن، توئی پروردگار او پس قرار ده بی نیازی در نفسش و یقین در دلش و اخلاص در کردارش و روشنی در دیده اش و بینائی در دینش...

نمیدونم سهم من از این دنیا چیه، زندگی بدون تو پوچ و بی رنگه، حال تو رو نمیدونم اما حال من اصلا خوب نیست، غصه تو دلم زیاد و رنگ شادی تو سرنوشت من سرابه...

خدایا چرا من ؟ چرا باید گناهکارترین انسان روی زمین تو من باشم؟

آخر مگه چی میخواستم از دنیای به این بزرگی تو جز یه عشق ؟

گناه من آنقدر بزرگ است که نمی دانم آیا بخشیده می شوم یا نه!

هنوز مانده ام چکار کرده ام عاشق بودم یا گناه کردم. نمی دانم...

خوشا عشق و نوای بی نوایی

خوشا عاشق شدن اما جدائی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت