دل نوشته های عاشقانه و عکس های رومانتیک
تاريخ : جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, | 19:0 | نویسنده : MILAD

 

یِ حلقه تویِ چشم ِ من ؛ یِ حلقه تویِ دستِ تو !

 


من و تــــــــو

برای رسیدن به هم

هیچ چیز کم نداریم به غیر از یک معجزه …!!!

 

برایت آسمانی خواهم کشید

پر از ستاره های همیشه نورانی

تو در کنار من روی ابرها

من غرق آنهمه مهربانی




وقتی تو نیستی ،

نگاهم حوصله نمی کند

پایش را از چشمم بیرون بگذارد. . . !


از هیاهو زمین بیزار شده ام !!

سهراب قایق ات جایی برای من دارد؟

 


 

چقــدر باید بگذرد؟؟

تا مـن

در مـرور خـاطراتم

وقتی از کنار تــو رد می شوم.

تنـــم نلــرزد…..

بغضــم نگیــرد…..


گاهے دلمـ از ـهر چه آدمـ است مے گیرد…!

گاهے دلمـ دو کلمه حرف مهربانانه مےخواهد…!

نه به شکل ِ دوستت دارم و یا نه بــ ِ شکل ِ بے تو مے میرمـــ…!

ساده شاید ، مثل دلتنگ نباش… فردا روز دیگر ے ست !


نقــّـــــــــاشِ خــــوبی نــــبودم…

اما

ایـــــــــــــن روزها…

به لطـــــــــــفِ تــــــــــو…

انـــتظــــــار را دیـــــــــــدنی میکـــــِـــــــشـَـم….!!!!


شب را دوستـــ ــ ـ دارم …!

چرا که در تاریکـــ ـی ..

چهره ها مشخــــــ ـص نیست !!

و هر لحظــــــــ ـه ..

این امیـــــ ـد ..

در درونــــــ ــم ریشه می زند …

که آمده ای ..

ولی من ندیده ام!




شجاعت مـے خواهد

وفادار احساسـے باشـے

کــ ِ میدانـے

شکست مـے دهد

روزے نفس ـهاے دلت را…


و

درخت هم که باشی

من

دارکوبی می شوم

که هفتاد و سه بار

در دقیقه

تو را می بوسد……

مینویسم دوستت دارم و

قایمش میکنم

تو به درد زندگی نمیخوری

تو را باید نوشت و گذاشت

وسط همان شعرها و قصه هایی

که ازشان آمده ای…


بالاخره یک روز…

تمام شناسنامه های دنیا را پاره خواهم کرد!

وقتی نام ” او ” به عنوان ” همسر “

در شناسنامه تو ست…

شناسنامه بی رحم ترین کاغذ پاره ی دنیاست…

می دانی…

شناسنامه…چیز کثیفی ست!!

بیزارم از این شناسنامه های دو به هم زن !




عیبی ندارد،باز هم خودت را بزن به آن راه!

خودت را که به آن راه می زنی…

میخواهم تمام راه های دنیا خراب شود

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • عجله
  • قالب بلاگفا
  • در بی نهایت